Jumaat, 21 Ogos 2015

Susu WIldan- Susu Kambing

Assalamualikum,

Dah kebetulan hari ni waktu aku free, so nak la bagitau pasal susu wildan ni..

Korang pernag dengar ke tidak?

Kalau duduk malaysia insha allah pernah la kot..

Ni la produk susu kambing tempatan.. Kalau dekat iklan IKIM..Radio Islamik Malaysia,  Memang berkepul-kepul la khasiat pasal susu ni disebut, berkepul kepul tu ada yang saya sendiri merasainya..so betul la ape yang dia cakap tu.

Kalau Nak sebut pasal Khasiat susu kambing..esok pon tak habis baca blog ni..boleh refer Page FACEBOOK SUSU KAMBING COMMUNITY ..cer tgk kat situ..ada banyak la nk kena tgk..

Ada seorang customer mengadu susah buang air besar, alhamdulillah, lepas dia guna sekotak, dia kata ada perbezaan, setakat sedang menggunakan susu, belum lagi jadi masalah susah buang air.

Kalau psl JAUNDICE or DEMAM KUNING yang biasanya berlaku pada bayi, ibu mengandung sangatla di rekomen untuk minum sewaktu anak dalam kandungan atas nasihat doktor jugak. Kalau dah bersalin pon masih boleh guna susu sebab anak kan menyusu. dan khasiat akan sampai pada bayi.

Kalau ada yang berminat, Boleh pm FB saya Nusairah ramli atau call saya +60137034719

Kalau yang luar negara tapi nak jugak merasa minum susu kambing produk tempatan pon boleh. nanti kita usahakan untuk hantar produk kesana. :-) Insha allah, tujuan baik Allah akan mudahkan.


Saya rasa itu je la kot. Nanti membebel plak jadinya. Selamat mengamalkan makanan sunnah!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan